2016' da 1000 TL BİRİKTİRİN!!

    Merhabalar arkadaşlar :) Aslında şuan bu yazıyı yazmayıp ders çalışıyor olmam gerekiyor tıpkı dün video çekmeyip ders çalışmam gerektiği gibi :D Ama dayanamıyorum buralardan uzak kalamıyorum. Neyse bugünkü konumuza gelelim. Dünkü videomda ve yeni yıl beklentilerim/başarmak istediklerim taginde de söylediğim gibi bu yıl başarmak istediğim şeylerden biri para biriktirebilmek. Ve bunun için tam 1 yıllık bir plan hazırladım. Eğer sizde para biriktirmek isterseniz diye sizlerle paylaşmak istedim. :))

    Bu programa göre 52 haftada belirtilen miktarları kapalı bir kumbaraya attığınızda aralığın son haftasında tam 1000 TL niz olabilir. Ben bu konu için çok heyecanlıyım. Her hafta uymaya çalışağım eğer sizde yapacaksanız yorum bırakmayı unutmayıın :))

Yorumlar

  1. Ooo harika bir fikir. Denemem lazım. Ama bu konuda inançlı değilim. Nasip ise yazın çalışacağım. Belki o zaman. Ama hepsi masraflara gidecek. Ay neyse ben sadece düşüneyim. Yapabilirsem sana haber veririm. :)

    YanıtlaSil
  2. Ooo harika bir fikir. Denemem lazım. Ama bu konuda inançlı değilim. Nasip ise yazın çalışacağım. Belki o zaman. Ama hepsi masraflara gidecek. Ay neyse ben sadece düşüneyim. Yapabilirsem sana haber veririm. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok güvenmiyorum kendime ama bir deneyeceğimm :) Keisnlikle haber ver destek olalım birbirimize hemm :)))

      Sil
  3. Bayildimmm harika fikir kesinlikle yapicamm 👍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook sevindimm :) İnşallah tamamlayabilirsin sendee :))

      Sil
    2. İnşallah listenin ciktisini alip panoya yapistirmayi dusunuyorum unutmamak için (:

      Sil
    3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  4. Başladığım para biriktirme serüvenlerim hep hüsranla sonuçlanıyor. :D para birikir birikiyor sonra bir anda yok oluyor Allahın işi işte :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay sorma ya 50 tl biriktirebiliyorum en fazla sonra yokoluyo benimkilerde ama bu sene kararlıyım :D

      Sil
  5. Sabırla işleyecek her planın üstesinden gelinebilir. İnanmak başarmanın yarısıdır. Umarım yıl sonunda amacınıza ulaşmış olursunuz. Takipteyim bu arada, bende beklerim. Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu çok iyi oldu çok teşekkür ederim :) Hemen uğruyorumm :))

      Sil
  6. çok iyi yaa! ben de uygulasam hiç fena olmaz :)

    YanıtlaSil
  7. Ocak ayının bitmesine yakın görmeseydim daha iyi olabilirdi ama neyse. İnşallah siz başarılı olursunuz. Bu arada kanalınıza dün rastladım ve şimdiden zevkle takip ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olsun zaten daha 7 lira koyduk sadece sizde yapabilirsiniz bencee :)) beğenmenize çok sevindim:)

      Sil
  8. ahaha supermiş :D deneyesim geldi ama ççook sabırsızım ya onu napacağız :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende öyleyim ama elimden geldiğince devam ettirmeye çalışıyorumm :D

      Sil
  9. geç gördüm bu zamana kadar olan miktarı toplu atıp devam etsem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olur tabi olmaz mı amaç 1 yılın sonunda 1000 tl biriktirmek zaten :)

      Sil
  10. Çok faydalı bir yazı olmuş.Keşke biriktirebilsem tutumlu olamıyorum maalesef:(:d azim geldi sayende baklım denmkten zarar gelmez;)

    YanıtlaSil
  11. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder