1 Gömlek ile 2 Farklı Kombin



    Merhaba herkese :) Bugün sizlerle sheinden aldığım bu gömleği nasıl kombinlediğimi gösteriyorum. Bu gömleği seçme sebeplerimden bahsederek başlayayım :)

    İlk olarak kumaşını çok seviyorum. Kalın kesinlikle terletmeyen ve tok duran pamuklu bir yapıda. Yarasa kollu oluşunu çok seviyorum. Kumaşının yapısından dolayı ve biraz da bol oluşu ceket gibi durmasını sağlayabiliyor. 

1.KOMBİN


    İlk kombinde gömleğimi önü açık şekilde LCW'den taa geçen senelerde aldığım bir etek ile kullandım. Bunun yerine herhangi bir kalem etek ile kullanabilirsiniz :) instagramda @butiksar hesabından bütün renklerine ulaşabilirsiniz. 


    İçimdeki bluzumu kendim dikmiştim (youtube kanalımdaki videosunu buradan izleyebilirsiniz


    Şalım instagramdan @seydanurarapoglu hesabından. Şuan benim instagram hesabımda bir çekiliş yapıyoruz hatta isteyenler perşembeye kadar katılabilir :) (@asliafsaroglu) 

    Ayakkabılarım da her zamanki gibi siyah botlarım. Bunlar aslında bütün kıştır giydiğim botlar değil ama yine çok benziyorlar :) Bunları da trendyolmilla dan aldım. Ben genel olarak çoğu ayakkabılarını beğeniyorum. Ayağımı hiç ağrıtmıyor kesinlikle tavsiye ederim. 


    Son olarak geldik aksesuarlara çantam stradivarioustan. Saatim instagram @kombinoloji, metal yüzüklerim de mangodan :) 

2.KOMBİN 


    Bu kombinim de biraz daha klasik bir kombin yapmaya çalıştım sanırım. Zaten beni bilenler klasik kombinleri daha çok sevdiğimi de bilirler :) 


    Shein gömleğimi bu sefer pantolon eteğimin içine sokarak kullandım. Pantolon eteğimi kendim diktim yine youtube kanalımda videosu var buraya tıklayarak siz de kendinize nasıl dikebileceğinizi görebilirsiniz :) 


    Kabanım instagramdan @simoliofficial dan fiyatı 140₺ ydi sanırım ve şu zamana kadar en çok kullandığım beğendiğim kaban 😍 Boyu olsun bolluğu olsun kesinlikle çok rahat ve her kombinin üzerine giyip çıkabiliyorsunuz. 

    Ayakkabılarım gördüğünüz gibi yine trendyolmilla dan. Çok beğendiğimi söylemiştim :D 


    Şalım instagramda yeni açılan bir butik @entelscarftan kesinlikle bir bakın derim. Polonun şallarına farklı bir soluk getirecek gibi duruyor :) 


    Aksesuarlara baktığımızda da ilk olarak çantam stradivarioustan. Saatim instagram @ttimewatch isimli hesaptan dexter markalı saat. Yüzüklerimde çok karışık büyük siyah olan annemin, üzerinde incisi olan kare yüzük mango. Diğer zincirli olanı da yıllar önce aliexpresten almıştım :) 

Bu kombinlerden sizin en çok beğendiğiniz hangisi oldu yorumlarınızı bekliyorumm ❤ 









Yorumlar

  1. Cok basarili canim.klasik olan favorim oldu.
    Blogumda beklerim. @yazanbirbayan.wordpress.com

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Merhaba nasılsın? Ben de bi yt kanal açmayı düşünüyorum ama eğer sen beni paylaşırsan yani videonda bahsedersen :)) Yoksa pek bi umudum yok büyüyeceği hakkında şuan hiç bi' çekim yapmadım ama destek olursan çekmek isterim olmazsan da yine de sağ ol sevgiler :) Bu arada yakın fotolar çok net uzak olanlar bulanık gözüküyor

    YanıtlaSil
  4. Merhaba nasılsın? Ben de bi yt kanal açmayı düşünüyorum ama eğer sen beni paylaşırsan yani videonda bahsedersen :)) Yoksa pek bi umudum yok büyüyeceği hakkında şuan hiç bi' çekim yapmadım ama destek olursan çekmek isterim olmazsan da yine de sağ ol sevgiler :) Bu arada yakın fotolar çok net uzak olanlar bulanık gözüküyor

    YanıtlaSil

Yorum Gönder